31 Ağustos 2008 Pazar

HAYAL ETTİM

(resim alıntıdır)

burda hayal ettim seninle
yaşamayı burda düşündüm.
seni bu evde sevmeyi
seninle bu evde yaşlanmayı
düşündüm,hayaller kurdum
her gece karanlıkları ben
seninle burada kovalamayı
geceleri sevgi zamanı yapmayı
ben burada hayal ettim
yıdızları saymayı seninle
ben burada istedim
yalnızlıkları ve hayal kırıklıklarını
seninle kaovalamayı bu evde
istedim.çocuklar büyütmeyi
istedim seninle bu evde
işten gelince güler yüzünle bana
kapıları açmanı,boynuma sarılmanı
hoşgeldin aşkım demeni
beni hasretle öpmeni ve o günün
sevgiyle ertesine ilmek atmasını
bu evde hayal ettim sevgilim.
belki,belki birgün olur ne dersin?
31.08.2008/bendurasss

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Slm! çok güzel bir şiir kutlarım bazen çok isteyince hayaller gerçek oluyor bundan emin olun

Adsız dedi ki...

Ne güzel ne içten ve sımsıcak hayaller..Okurken insanın gözünde canlanıyor satır satır duygularınız.Yaşadıklarınız.Hayal ederken yaşatan hayat bulan dizeler için kutluyorum.
Hayal ettiklerinizle geçirdiğiniz ve geçireceğiniz nice mutlu sevgi dolu..aşk dolu günlere ..Sevgiyle..
Sevgi ve Saygımla...
sehnazca