7 Ağustos 2008 Perşembe

SEN OLUYORUM

Ben nerde kaldım hangi mevsimde
sen neredesin ben senin
özlemlerindeyim.
Büyüyorsun bende büyüdükce
göz görmüyor ama gönül
gönül bu seni çok seviyor.
ben nerede kaldım hangi mevsimde
sen ne yapıyorsun şimdi
kalıyorum ben hep seni
bir mailde beklemede
bir selamın gelsede bana
mutluluktur bana senden gelen
ben nerede kaldım hangi mevsimde
sen ne yapıyorsun şimdi
gecenin bu saatinde
seni düşünüyorum şimdi
yürğim seni sevmelerde
geceler karanlık olabilir
hatta ıssız da olabilir
gecelerin en koyu karanlıklarında
sen benimsin bende senin
hissediyorum seni ben yüreğimde
dudaklarımda,bedenimde
ellerin ellerimde gözlerine bakıyorum
söyle seni ben nasılda seviyorum
sen ben oluyorsun,bende sen gecelerde
karanlıkları umursamıyorum
aslında ben senle karanlıklarda
umuda yelken açıyorum
sevdalarıma sana sevdalarıma
bilki sessiz sessiz yol alıyorum
kaçgeceler geçer bilmiyorum
sevdalarım sende beni hangi
kıyıya atacak inanki bilmiyorum
bildiğim şey,her gece ben sen oluyorum
sevdalanıyorum gecelerde
gündüzlerde aşık oluyorum
08.08.08/benduras

4 yorum:

Adsız dedi ki...

BEN NERDEYİM?..KİMDEYİM?..HANGİ MEVSİMLERİN ÇİÇEKLERİNDEYİM..
AŞK BÖYLEDİR İŞTE..BAZEN KAYBOLURSUN SATIRLARIN ARASINDAKİ CÜMLELERDE..KENDİNİ KAYBEDERSİN BAZENDE..HEP BİR YERLERDEDİR İNSANIN YÜREĞİ,AKLI..ASLA ÇIKMAZ BİR AN BİLE DÜŞÜNCEDEN DÜŞLERDEN..İŞTE AŞK BU....ŞİİR BU..SÜPER..DUYGULARIN EN COŞMUŞ YERLERİNDE ÇIKAN DİZELER DİZİLMİŞ ARDARDA EN GÜZEL SEVDA SÖZLERİ..
AŞKI BU DERECE İYİ ANLATAN VE YAZAN BİR KALEME TEBRİKLER DEMEKTEN BAŞKA NE GELİR ELDEN...
SEHNAZCA

Adsız dedi ki...

Şehnazca arkadaşımın yorumuna katılıyorum ne güzel anlatmışsınız arkadaşım, şiir yazanları kıskanmıyorum ama Allah bana hiç böyle bir yetenek vermemiş yahu:)
neyse yazamasam da, okuması da güzel değil mi arkadaşım sevgiyle kalın..

Adsız dedi ki...

Sen nerdeysen ben ordayım
Yüzünde hissettiğin rüzgarım
Gününü aydınlatan güneşim
Geleceği gösteren IŞIK’ım

Sen nerdeysen ben ordayım
Yüreğim kadar varım
İçinde hissedebildiğin kadar seninim sahip
Yansıtabildiğim kadar senim

Sen nerdeysen ben ordayım
Yapraklarını döken bir ağacım
Solmuş bir gülüm
Ayağının altında ezilmiş bir sigara izmaritiyim

Sen nerdeysen ben ordayım
Bir kar tanesiyim, avucunda eriyen
Bir kum tanesiyim, dalgalarının sürüklediği
Bir kağıt parçasıyım, karalayıp attığın…

Sen nerdeysen ben ordayım
Nefesindeyim
Hayatındayım
Ben senim sahip…

Adsız dedi ki...

ben nerdeğim ne haldeyim ne soran oldu ne arayan sitemim var bilesin arkadaşım ne teraviye gidebildim nede oruc tutabildim terslikler sorunlar arızalar hastalıklar üstüste geldi boöboş kaldım bir dost sesi duymakdı umudum oda olmadı neyseki artık döndüm gibi özlemişim buraları çok güzel yazılar şiirler eklemişsiniz hepsine ayrı ayrı yorum yazmak isterdim hepside birbirinden güzel her zamanki gibi görüşmek üzere hayırlı geceler dilerim