13 Temmuz 2008 Pazar

AŞIĞINIM

(resim alıntıdır)

seni sevdiğimi biliyorsun
sevgimi anlatmak için sana
ne diyebilirim ki!bende sen
benden daha büyük duruyorsun
gecelerin karanlıgındasen
yüreğimde büyüyorsun
ay senden küçük duruyor
yıldızlar sa çok sönük görünüyor
ay ışıgı senin gözlerinden sönük
sabahın tan vaktindeki güneşin
yeni bir güne gelişinden daha
dahaa büyük duruyorsun.
Sana seni sevdiğimi söylememi
istiyorsun biliyorum
gözlerinden,bakışlarından seni
ben kitap gibi okuyorum biliyorsun
ben seni çok seviyorum
evrene sıgmayacak kadar çok...
aşıgım sana,bu da yetmez anlatmaya
bak ne diyeceğim sana dinle beni;
TAPIYORUM SANA BE GÜZELİM!!
13.07.08 /bendurasss

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu ne güzel sevmek..bu ne güzel sevmeyi bilmek..sevgiyi anlatmak...yürekler dolusu aşk kokuyor..satır satır sevda..kelime kelime aşk kokuyor..yüreğinize sağlık..siz harika bir şairsiniz...
kelimelere dansettiren..yüreğinizi dizelere ustaca döken bir şair...Kutluyorum....Sevgi ve saygımla
sehnazca