31 Temmuz 2008 Perşembe

GİTME

(resim alıntıdır)

Sen yoksan eğer neyin kıymeti
olabilirki bende,neyin?
Sen yoksan eğer kelimelerin
Dizelerin kıymeti yok.
Sen yoksan eğer şiirler
Neyi anlatacak hangi sevgiyi
Hangi aşkı anlatacak ki?
Sen yoksan eğer içimdeki
Sevgiye olaqn özlemlerim
Söyle nasıl nasıl coşacak ki?
Hangi sözün içi dolacak ki?
Yüreğim nasıl kabaracak
Nasıl hissedecegim?
Gecelerin ay ışıgı karanlıgı
Bana seni nasıl anlatacak ki?
Yıldızlarla parça parça olup
Gelecekmisin bana,geleceknisin?
Geceler zifiri karanlık olacak
Yüreğim hep hazanda kalacak
Duygularım parça parça olacak
Elim kalem de tutamayacak
Şiirler konu hangi sevda olacak?
Ah!Nazlı yar,ne varki naz yapacak
Bu garip hazanda kalacak
Hep aşkın baharını görmeden
Sonbaharında kalacak
Gitme desem gitmezmisin?
Gel desem gelirmisin?
Aşkta gurur olmaz,sevgide de..
Seven başıbuyruk olmaz
İstediğinde çekip gidemez
Sevdiğini yüzüstü bırakamaz
Ne kadar deli essede rüzgar
Sevdalar gönülden çıkamaz
Sevildi mi birkere adı yar olur
Yar yarinden ayrılırsa birkere
Adı hasret olur,keder olur
Sevmek sert esen deli rüzgar değil
Ilık bir serinliktir yüreğe
Vuslat için yürekte yerleşiktir.
31.07.08/bendurasss

1 yorum:

Adsız dedi ki...

SLM
BEN GELDİM ARKADAŞIM !!!
BLOGLARINIZA UZUN SÜREDİR BİR ŞEYLER EKLEMİYORSUNUZ ?
BİR SORUN MU VAR YOKSA RAHATSIZ MISINIZ ? MERAK ETTİM YÜREĞİNİZDEN SEVGİ YÜZÜNÜZDEN TEBESSÜM EKSİLMESİN HOŞÇAKALIN