16 Temmuz 2008 Çarşamba

SEVİMİZE GİDELİM

Bu köye gidelim diyorum
Asfaltı yok,yolu yok
Derdi yok,gamı,tasası yok
Kıskandırıyor insanı değilmi?
Yüreklerde baharı yaşatıyor
Bak yeşilinin her rengi var
Arkamızda kalsın sızılı ve

Biber acılı hatıralarımızı
Sen orda bırak bende burda
Elbiselerimizi alalım
Kağıt kalemimizi de yanımıza
Yazalım acı tatlı ne varsa
Sonra bir dua edelim içimizden
Fırlatalım gitsinler ta uzaklara
Tut elimi,yüreğinin sıcaklıgıyla
Yolumuz uzun yürüyelim
Gidelim köyümüzün evine
İki sitil,bir mitil yeter bana
Sen yanımda olunca
Basit olsun hayatımız
Ama kocaman olsun sevdamız
Yüzüne doya doya bakayım
Gezbebeklerinin içinde yaşayayım
Kalbinin hücrelerinde ben
Tutsak olayım sevdalarıma
Yüzümü üzüne süreyim
Islak dudaklarından su içeyim
Hasretine çatlayan dudaklarıma
Merhem olsun,şifa bulsun.
Kavruk kalmıştır yüregim
Sensizlige yıllar var ki hasret
Aradım durdum yıllarca seni
Bu güneymiş kader,kısmet
Boş kalan çerçevede adın yazılıymış
Üç vakde kadar demişti falcı kadın
Biliyormusun biraz mısralarımda kaldın
Hayat bu ya! neresine takılı kaldın?
Bırak gidelim,hepsi geride kalsın
Birazdan güneş dogacak, sabah olacak,
Yüregimde sen,yüreğinde ben varken
Bizi bizden içerde kim bulacak?
Çöl sıcaklarındaki kaktüs te duran
Şebnem ona nasıl hayat verir bilirsin
Yürğimizdeki sevginin sıcaklıgı işte
Kaktüse hayat veren o güzel şebnem
Zamana yenik düşmesin sevdam
Ben daha ne kadar avunacağım
Seni buldumya asla bırakmıyacagım..
16.07.08/bendurasss







(resimler alıntıdır)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aydan geceyi, güneşten gündüzü var eden, inciyi midyenin midesinde, balı arının
peteğinde var eden, yağmurdan baharı, topraktan çiçeği var eden, kalbimizi
yoktan
var eden Rabbimiz''e hamd olsun ..
Allah''ım! Kalbimize nakşettiklerin için sana şükrediyoruz.
Acıların karşılığında cenneti sunduğun, günahlarımızı rahmetinle affettiğin,
sevgiyi
bize verdiğin için, sana şükürler olsun.
Allah Tüm Müslümanları bu zor imtihanda başarıya ulaştırsın inşaAllah.

Cumanız Mübarek olsun

arkadaşım

Adsız dedi ki...

HARİKA diyorum başka bir şey demiyorum

Adsız dedi ki...

''İnsan yüreğinin sesini dinlese..neler duyacak neler yaptıracak o yürek...yüreğin peşinden gidiverse..koşar adımlarla gidiverse..keşke düşündüğünü hissettiğini yapabilse korkusuzca..çekinmeden..Pişmanlıklarla dolmazdı hayat...Muhteşemm bir yazı okudum...Çok etkilendim...Zaman zamn hissettiklerimi buldum içinde..Yüreğinize sağlık..Harıkaydı..Tekrar tekrar okudum ve daha da okurum geldikçe biliyorum''

Bu yorumum aslında aşk iki kişiliktir yazısına idi..Omadı yazılmadı..yorumlar bozulmuş..Şiirse muhteşem ona daha sonra yazacağım..sehnazca