12 Temmuz 2008 Cumartesi

BİTME AYAGA KALK

(resim bendurasss)



karanlıkların ta derinlerine batmışım
gecelerin matemi ve hüznü içime çökmüş
bir yalnızlıklardayım ki sorma gitsin
adım yok olmuş,bednim yerle bir olmuş
bir kahır içimde ki hayata küsmüş
hüzün ve boşluklar bedenimde göl göl
öbek öbek büyümüşde büyümüş
ben beni anlayamıyorum,tanıyamıyorum
hayatın kahrını bu bedende taşıyamıyorum
içimdeki fırtınaları kendime anlatamıyorum
kopuyormuyum kendimden,uzaklaşıyormuyum
hayatımın ritmini kaybettim,yakalayamıyorum
sert esiyor fırtınalar bende,yregimde
yaprak yaprak sonbahar rüzgarlarına
kapılıp döküldüğümü hissediyorum
yaşlı agaç gibi gölgem bile kaybolmuş
oturup sahilde sonsuzluga bakarak halime
aglamalımıyım için için,gözyaşlarımla
denizi kabartmalımıyım,yoksa agır adımlarla
denizin derinliklerine dogru yol mu almalıyım
sirenler çalmalı,üstümü gazetelerle
örtmeli mi insanlar,bir mechulün vedası mı
desin insanlar,yazık olmuş mu desinler...
hayır yaaa! hayırrr! sakarya gibi sürünme
kalk ayaga,topla kendini,düşme biçareliğe
her gecenin bir sabahı vardır derler ya
sende gör ışıgı,topla bedenini yerden
yapıştır kırılan yüregini,düş önüme
gidiyoruz buralardan giy ayakkabılarını
koy mendilini cebine,hatta at denize
seni yıkanlara inat,bitirenlere inat
başladıgı gibi biten sevdalara inat etmelisin
onları paramparça bırakıp sen gitmelisin
sen seçilmemelisin,sen sevdaları seçmelisin
yüregine dolu dolu girecek sevdalıyı,
seni hazana degil,bahara taşıyacak sevda
belki sana senden yakında biryerdedir
aç gözlerini,görmeye çalış göremediklerini
bir mum ışıgı kadarda olsa, gözlerinin feri
bundan güneş ışıgı yarat,belki burda vuslat
kurumuş agaç dallarından bahar yarat
açmayan çiçeklerden goncalar çıkart
aşk tarlasının solmayan çiçeklerini bul
ellerini aç gök maviliklerine dogru
yaşıyorum,hayattayım aşka yol alıyorum
bitik aşkları geride bırakıyorum
de kendine,al sevgilerin,aşkların ışıgını
büyüt yüreğinde küçük bir çocuk gibi
hayatın bam teline vur gitsin
unutulanlardan olma sakın
tomurcuk, tomurcuk kalsın yüregin
aşklara yelken aç,sevgilerde kalsın yüreğin
ikizini bulursa yüregin,demir at limana
kal öylece aşkın baharında,birdaha ayrılma..
12.07.08 bendurasss

2 yorum:

Adsız dedi ki...

''bundan güneş ışıgı yarat,belki burda vuslat
kurumuş agaç dallarından bahar yarat
açmayan çiçeklerden goncalar çıkart
aşk tarlasının solmayan çiçeklerini bul''
Muhteşemsiniz ne diyebilirim......akıyor dizeler çoşkun bir nehir olmuş ..içinde kayboluyor insan..
Yürekten kutluyorum bu güzel duyguları yazdıranı da sizi de kutluyorum..Sevgi ve saygımla..
sehnazca

yakamozdaki gozler dedi ki...

NE GİTMELER TÜKETEBİLİR SENSİZLİĞİ,
NE BEKLEYİŞLER GETİRİR SENİ BANA...
BİR HÜZÜN TÜRKÜSÜDÜR DURMADAN ÇALAN,
BİR AYRILIKTIR,
DURMADAN KANAYAN...
KALEM AĞLAR,YÜREK AĞLAR,GÖZ AĞLAR...
AĞLAYIŞLARA TERCÜMANDIR PARMAKLAR...
YAZAR...YAZAR...YAZAR...
HİÇ DURMADAN BIKMADAN SENİ YAZAR...
KALEMİN GÖZYAŞLARIN DURAĞIDIR PARMAKLAR...
PARMAKLAR ŞAHİTTİR AĞLAYIŞLARA...
İKİ YİTİK SEVDA...
İKİ PARÇA CAN...
İKİ YİTİK HASRET...

sevgili arkadaşım sen güzel baktığın için güzel görüyorsun...
yakamozdakigozler...deniz