23 Temmuz 2008 Çarşamba

OLSANDA OLMASANDA

(resim alıntıdır)





Neredsin niye gelmiyorsun artık

ben sana alışkınım

tebessümlerim sana,gülüşüm

heyecanlarım,duygularım da

sana.sevgilerimde sendin

kalemim seninle yazıyordu

sana duyuyordu ,hissediyordu

kelebekleri senin için görüyordu

gözlerim,o köye seninle gidecektik

hayallerim sana,hissettiklerimde

gecelerde büyüyen yalnızlıklarım

güneşin kavurdugu çöl sıcakları

susuz kalan dudaklarımda

suyu sende gördüm

ben burada sensizliğe kaldım

neden?neden?anlamadım

dayanamam yokluguna

lanet ederim yazmadıgın zamana

karanlık gecelere dayanamam

yıldızlarda seni bulamam

ay ışıgında yüzünü göremem

acılarda bırakma beni

yokluklarda kalmak istemiyorum

hissediyorsam nedir günahım?

korkuyormusun sevmekten?

sevipte uzata kalmak mı acı

acı içinde sevgidir ilacı

ne sen yokluga dayanırsın

nede ben sensiz yalnızlıga

yalnız kalmak istemiyorum

seni yanımda hissetmek istiyorum

sen olmasan da ben buyum

seviyorsam seviyorum

olsanda seviyorum olmasanda.

gelsende seviyorum gelmesende..

ben bu sevgiden mutluyum..

23.07.08/benduras





5 yorum:

Adsız dedi ki...

SÜPERRRR!!!
Tek kelimeyle mükemmel bir şiir yüreğinize sağlık

Adsız dedi ki...

Anla beni. . .......

Ellerimi uzatsam sana, bulutlarına dokunabilecek kadar yakınında olsam da uçamam senin gökyüzünde. Yollardadır benim tesellim, bir başıma kendimi vurduğum yollarda... Bir garip yolcu bil beni, yaralı kanatlarıyla umuda tutunmuş eflatun bir kuş... Vakitsiz çıktın karşıma, en olmayacak zamanda. Yakamozuna demir atmış bir gemi gibi kalakaldım hasret denizinin ortasında. Hele şu her gece saatlerce kuytusunda gizlendiğim o buğulu sessizlik. Ölmek ne kolaymış, gitmek ne zor! . .

Seni ve beni "biz" kılan o saatlerde sana anlatamadığım çok şey var. 'Hoşçakal' dediğinde, kaldığımda bir başıma, söylenmemiş sözcükler sarıyor dört bir yanımı. Türkü tadında bir nehir, yatağını kendi yaparcasına kanatarak geçiyor içimden, su alıp gidiyor vücut bulmamış kelimeleri. Öksüz kalıyorum sonra. . .

yakamozdaki gozler dedi ki...

sevgili arkadaşım selam
bu ne güzel blog olmuş vallahi
süper dicem
sizdede ne cevherler varmış
hayırlı olsun blogspotunuz..

Kalbim ellerimde
Ellerim ise üsümekte
Dinle
Rüzgarin sarkisini
Agitlar yakar gibi sevdaya
Ve yalnizliga
Kelimelerim ne kadar da çaresiz
Nasil da sessiz
Bogazim dügümleniyor
Sonra;
Gözlerim nehir oluyor,
Bulut oluyor,
Ve sonra
Uzun bir yolculuga çikiyor
Düsüncelerim
Parçalara ayriliyorum
Her parçam ayri bir ülkede
Sonra birden
O aklimi alip götüren müzigin sesi
Ay isiginda dans ediyorum
Yildizlarla...
Yakamozlar yaniyor
Dalgalar vurdukça

yakamozdakigozler.. denizz

Adsız dedi ki...

Gelmiyorsa bir sebebi vardır..korkuyordur delice sevmelerden..nefes olmaktan korkuyordur..bir gün nefessiz kalırım diye..sevda olmaktan korkuyordur büsbütün sevdaya dolanmaktan...acılar olmaktan..hep bir rüya olmaktan korkuyordur gelmiyorsa..oysa bir nefes kadar yakın olmalıdır sevdalısı insana..
Mükemmel dizeler...sevgi ve saygımla..........

Adsız dedi ki...

çok güzel, elinize sağlık, gerçekten iyi şiir yazıyorsunuz, bu arada kedi kapısıyla ilgili mizahi yazımı beğenmenize sevindim, yazarken ben de keyif aldım, hatta gülerek yazdım:))))sevgiyle kalın arkadaşım