10 Temmuz 2008 Perşembe

DAYAN YÜREĞİM

(resim alıntıdır)


geceler yarı ölüm zamanıdır insanın

ıssızdır geceler,yalnızlık kokar

başbaşa kalırsın kendinle

dinlersin kendini,iyisiyle,kötüsüyle

bir mahkeme kurarsın kendine

hüküm verirsin adalet terazisiyle

mahkum edersin kendini

yıldızların yalancı ışıgına

tutsak olursun demir parmaklıklarda

düşüncelerine sevdalarına,yaptıklarına

yapamadıklarınada tutsak olursun

hele sevdaların varsa eğer yaşanmamış

batarsın bogazına kadar karanlıklara

yok olursun,sevginin yaşanmamışlıklarında

ohhh çekersin derinden,kimse duymaz seni

şerefine kaldır kadehini,gecenin karanlıgına

kapat gözlerini düşün sevdin sevmedi

gelecekti sana gelmedi,özlemleri sana verdi

yalnızlıkları,bitiklikleri,kederi,kahırlanmayı

sana verdi de yine gelmedi,bekledin bekledin...

hayallerinde bile sana gülümsemedi

bir kadeh daha kaldır,çek derinden

ölürmüyüm bu kederle ben deme,sen

zaten yarı ölüsün gecenin mateminden

bir sevda ki o uzak sen uzaklardasın

belki hayallerle avunacaksın çok zaman

hiç gelmeyecek hiç senin olmayacak

ama buda bişeydir be sevmeseydin

bazı sevdaların hayali bile cihana bedeldir

bazı sevdalarda kavuşmak yoktur

öyle kurulmuştur kurgusu,biliyordun

bak bir kadeh daha bir kadeh daha

dayan yüregim dayan bu yalnızlıga

sevdalarımdaki bu yokluga dayan..

her gecenin bir sabahı vardır derler

belki biryerden güneş ters dogar

10.07.08 bendurasss

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Günaydın,
Tek kelimeyle harika diyorum, iltifat olsun diye değil, hakikaten çok beğendim şiiirinizi, bunları biriktirip bir yayınevine göndermeyi düşünün bence...
blogcuda siz ve pekçok güzel şiir yazan arkadaşım var, ilk aklıma gelen Şehnaz hanım, mavielbise de vardı ama blogunu kapatmış üzüldüm..başka isimler de var şu anda aklıma gelmedi..
Prenses'e dediğiniz gibi bebek gibi baktım ve bakıyorum:))o yüzden fazla nazlı oldu kerata:)))kabahat bende yani:))ne yapalım belki 1 yıl ancak yaşar, çok yaşlandı, sıksık hastalanıyor o yüzden bana verdiği tüm yorgunluğa, maddi masraflara rağmen onu şımarttığıma pişman değilim:)zaten biz kediciler az biraz kaçığız:))
sevgiler..selamlar

Adsız dedi ki...

harika ne denebilir başka....son zamanlarda okuduklarımdan en güzellerini yazmışsınız...hepsi muteşemm..akıyor sanki bir nehir gibi dizeler...derinlere açık denizlere doğru gidiyor ...Kutluyorum...Sevgi ve saygımla..
sehnazca