25 Temmuz 2008 Cuma

SÖYLE

(resm internetten)





dalgaların kıyıyı öptüğü yerde
çakıltaşlarını sevgiyle kucakadıgını
alıp kendi yatagına çektiğini
görüyorum köpük köpük
nagmeler fısıldıyor şarkılar söylüyor
deniz geldiği yere geri dönüyor
benim yüreğim gibi bir kabarıp
birden bire sakinleşiyor
bakıyorum dalıyorum denize
kendimi görüyorum yüreğimi...
düşünüyorum işte burda seni
bana benziyor gel gitler
bazen kabarıyor yüreğim
söylenmeyen sözlerine hasret
iki kelimede bir sevgiye özet
duymak istiyor,kulak kabartıyor
ama duyamıyor,beklemede kalıyor
hep bekliyor senin sevgilerine hasret
biliyor sevgindeki derinliği
ama yinede senden duymak istiyor
seni seviyorum demeni bekliyor
güneş kaç defa dogacak
ay karanlıgı geceler kaç defa gelecek
yıldızlarda seni kaçdefa soracak
bu yürek seni ne zaman ?
söyle ne zaman yitik zamanlarından
bulup gün yüzüne çıkaracak ?
cesaretin yokmu söylemeye ?
gelipte ''seviyorum seni'' demeye ?
zaman bizden gidiyor bilesin
beklemelerimde acılar büyüyor
sancılar çekiyor yüregim
Kaç geceyi sensiz sabah edeceğim
kaç gecede senle hayallerde kalacagım
bildiğim sevdamızı senden
ne zaman duyacagım
cesaretin yok mu aşka
sevdalarda umutsuz mu kaldın
sevda dolu yüreğimle burdayım
beklemelerde nasıl avunayım
gecelerin yalnızlıklarında
yıldızlara seni nasıl sorayım
ay bakarmı ki artık yüzüme
ben sensiz sabahlara
nasıl? söyle nasıl çıkayım?
26.07.08 /bendurasss

2 yorum:

Adsız dedi ki...

her zamanki gibi harika bir anlatım ellerinize yüreğinize sağlık sevgiyle muhabbetle duayla kalın

Adsız dedi ki...

kendimi şiirde kaybolmuş buldum....defalarca okudum...Ay karanlığı gecelede sevgiliye hasret..kabaran denizin yüreğinizle oluşan betimlemeleri ...Muteşem bir şiir...Her satırı bir duygu fırtınası..insanı alıp götüren sürükleyen bir fırtına...Bazı yerlerde dinginlik veren ay ışında sevgiliye hasret dizeler..Kısaca aldı götürdü körfezden açık denizlere doğru..Fırtınalar kopan yüreklerde şiir doluıyor içine insanın...
Sevgi ve Saygımla